OBCHODNÍ PODMÍNKY (dále jen: „OP“)
		
			obchodní společnosti NAVA INTERIER s.r.o., se sídlem podnikání 783 57, Suchonice č.p. 78, IČ: 068 99 536, DIČ: CZ06899536, zapsané v
		
			obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě oddíl C, vložka 73717, tel.: 608 860 264, email: info@kvalitnepodlahy.cz, pro prodej
		
			zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na webových stránkách https://www.kvalitnepodlahy.cz/ (dále jen „webové stránky“)
		
			 
		
			Čl. 1. Úvodní ustanovení
		
			1.1 Tyto OP upravují v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského
		
			zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva
		
			a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy uzavírané
		
			mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího (dále
		
			jen „kupní smlouva“).
		
			1.2 Ustanovení OP jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, která na tyto OP odkazuje.
		
			1.3 Ustanovení odchylná od OP je možné sjednat v kupní smlouvě a mají přednost
		
			před ustanoveními OP.
		
			1.4 Ustanovení OP mají přednost před dispozitivními ujednáními obecně závazných předpisů,
		
			především občanského zákoníku.
		
			1.5 Znění OP může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva
		
			a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění OP.
		
			1.6 Prodávající je podnikatelem - osobou, která při uzavírání smlouvy a plnění z této smlouvy
		
			jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
		
			1.7 Kupující - spotřebitel (dále jen „spotřebitel“) je podle § 419 občanského zákoníku každý
		
			člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu
		
			svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná. Je-li spotřebitel
		
			kupujícím, řídí se vztahy neupravené OP občanským zákoníkem, zákonem o ochraně
		
			spotřebitele č. 634/1992 Sb., ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně
		
			spotřebitele“) a dalšími obecně závaznými právními předpisy v platném znění.
		
			1.8 Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Je-li podnikatel kupujícím (dále jen
		
			„podnikatel“), řídí se vztahy neupravené OP občanským zákoníkem a dalšími obecně
		
			závaznými právními předpisy v platném znění.
		
			1.9 Kupní smlouva a OP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém
		
			jazyce.
		
			 
		
			Čl. 2. Uživatelský účet
		
			2.1 Na základě registrace kupujícího provedené na webových stránkách může kupující
		
			přistupovat
		
			do svého uživatelského účtu (dále také jako „uživatelský účet“). Ze svého uživatelského účtu
		
			může kupující provádět objednávání zboží.
		
			2.2 V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání
		
			zboží též bez registrace přímo z webových stránek.
		
			2.3 Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně
		
			a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich
		
			změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání
		
			zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
		
			2.4 Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je
		
			povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho
		
			uživatelského účtu
		
			a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany
		
			kupujícího. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
		
			2.5 Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj
		
			uživatelský účet déle než 24 měsíců nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své
		
			povinnosti z kupní smlouvy (včetně OP).
		
			2.6 Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména
		
			s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř.
		
			nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
		
			 
		
			Čl. 3. Kupní smlouva
		
			3.1 Prezentace zboží umístěná na webových stránkách není nabídkou ve smyslu ustanovení §
		
			1732 odst. 1 občanského zákoníku. Kupní smlouva je v souladu s ustanovením bodu 3.11
		
			obchodních podmínek uzavřena akceptací objednávky kupujícího prodávajícím Ustanovení§
		
			1732 odst. 2 občanského zákoníku se neužije. Fotografie umístěné na webových stránkách a
		
			přiložené k jednotlivému zboží jsou pouze ilustrativní. Na základě žádosti kupujícího je
		
			možné zaslání reálné fotografie.
		
			3.2 Webové stránky obsahují všechny povinně sdělované informace pro spotřebitele
		
			dle § 1811 odst. 2, § 1820 odst. 1 občanského zákoníku a dle § 11a a § 12 zákona o ochraně
		
			spotřebitele. Těmito informacemi jsou: Obchodní firma, IČ, sídlo, telefonní číslo a adresa
		
			elektronické pošty prodávajícího; označení zboží a popis jeho hlavních vlastností; cena zboží
		
			včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků a včetně nákladů za navrácení
		
			zboží, pokud toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou
		
			(ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní
		
			obchodu a nejsou přizpůsobovány osobě kupujícího na základě automatizovaného
		
			rozhodnutí); způsob platby; způsob a čas dodání; případné omezení pro dodání zboží; náklady
		
			za balení a dodání; údaje o právech z vadného plnění. Informace o nákladech spojených s
		
			dodáním jsou platné pouze pro doručování na území České republiky, zvlášť je pak stanovena
		
			informace o ceně za doručení na Slovensko. Spotřebitel uzavřením smlouvy (odesláním
		
			objednávky) prohlašuje, že se seznámil se všemi těmito informacemi. Tímto ustanovením
		
			není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu na základě individuálně
		
			sjednaných podmínek. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma,
		
			je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení
		
			minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní
		
			obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a
		
			celková kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje
		
			minimální výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí
		
			věty, právo kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží
		
			prodávajícímu uhradit.
		
			3.3 Návrhem na uzavření kupní smlouvy je odeslání objednávky kupujícím (dále jen
		
			„objednávka“) přes webové stránky internetového obchodu.
		
			3.4 Veškeré objednávky jsou závazné.
		
			3.5 Odesláním objednávky kupující potvrzuje, že se seznámil a souhlasí se OP, možnostmi
		
			platby, dodacími podmínkami, náklady na dodání a balení, reklamačním postupem,
		
			možnostmi odstoupení od smlouvy a ustanoveními o ochraně osobních údajů.
		
			3.6 Objednávka obsahuje informace o objednávaném zboží, kupní ceně a způsobu její úhrady,
		
			údaje o způsobu doručení a balení objednávaného zboží a ceny za tyto služby.
		
			3.7 Před odesláním objednávky má kupující možnost zkontrolovat a změnit údaje, které
		
			do objednávky vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby
		
			vzniklé při zadávání dat do objednávky. Údaje uvedené v objednávce jsou považovány za
		
			správné.
		
			3.8 Objednávka je kupujícím odeslána kliknutím na tlačítko „Objednávka zavazující k platbě“.
		
			3.9 Doručení objednávky potvrdí prodávající kupujícímu neprodleně elektronickou poštou na
		
			elektronickou adresu kupujícího, kterou kupující uvedl při registraci uživatelského účtu (nebo
		
			později změněnou), nebo uvedenou v objednávce.
		
			3.10 Prodávající je oprávněn nechat si telefonicky nebo elektronickou poštou od kupujícího
		
			potvrdit, ověřit nebo upřesnit objednávku, a to před odesláním potvrzení o přijetí objednávky
		
			kupujícího.
		
			3.11 Kupní smlouva mezi prodávajícím a kupujícím je uzavřena doručením potvrzení o přijetí
		
			objednávky (akceptací) zaslané prodávajícím elektronickou poštou na elektronickou adresu
		
			kupujícího.
		
			3.12 Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní
		
			smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku
		
			v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení či telefonické
		
			hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
		
			3.13 V případě, že zboží, které bylo kupujícím objednáno v objednávce, nemá prodávající
		
			v dispozici, oznámí to kupujícímu a kupní smlouva tak není uzavřena.
		
			3.14 V případě, že se mezi odesláním objednávky a doručením o potvrzení jejího přijetí, změní
		
			kupní cena daného zboží, platí vždy kupní cena uvedená v objednávce.
		
			3.15 Zboží, které je prodejcem zabaleno a předáno dopravci k doručení se dále označuje také jako
		
			„zásilka“.
		
			3.16 UPOZORNĚNÍ KUPUJÍCÍHO OHLEDNĚ ŠARŽÍ PVC POVLAKOVÝCH KRYTIN:
		
			- JINÉ ŠARŽE PVC PODLAHOVÝCH KRYTIN NEMUSEJÍ BÝT TOTOŽNÉ,
		
			NAOPAK SE MOHOU ODLIŠOVAT;
		
			- STEJNOU ŠARŽI MŮŽE PRODÁVAJÍCÍ ZAJISTIT (DODAT) POUZE U ROLÍ
		
			PVC O STEJNÉ ŠÍŘI, A TO NA ZÁKLADĚ POŽADAVKU KUPUJÍCÍHO.
		
			V případě takového požadavku, nechť jej kupující uvede do poznámky v objednávce
		
			(objednávkovém formuláři);
		
			- U ROLÍ A ŘEZŮ RŮZNÝCH ŠÍŘEK ROLE NELZE STEJNOU ŠARŽI ZAJISTIT
		
			(DODAT).
		
			- Nebude-li uveden požadavek na dodání řezů stejné šíře ve stejné šarži, bude
		
			objednávka, respektive objednané zboží, vykryta (dodána) dle aktuálního
		
			skladového množství zboží.
		
			- Z důvodu nemožnosti dodržení stejné šarže u řezů různých šířek zásadně
		
			nedoporučujeme pokládku řezů různých šířek vedle sebe v jedné místnosti.
		
			 
		
			Čl. 4. Kupní cena, dodací podmínky a platební podmínky
		
			4.1 Kupní ceny zboží jsou uvedeny na webových stránkách včetně daně z přidané hodnoty.
		
			V kupních cenách zboží není zahrnuta cena za dopravu zboží.
		
			4.2 V případě změny příslušného právního předpisu upravujícího výši daně z přidané hodnoty,
		
			případně daňovou povinnost vůbec, bude prodávajícím upravena daň v souladu s platným
		
			právním předpisem.
		
			4.3 Náklady na dopravu: Zboží je standardně doručováno přepravní společností PPL, na vyžádání
		
			společností Toptrans (cena dopravného bude zákazníkovi poskytnuta po specifikaci množství
		
			a doručovací adresy). Náklady na dopravu přepravní společností PPL:
		
			4.3.1 Objednávka do 10.000,- Kč - 449,- Kč (netýká se interiérových dveří a nivelačních
		
			hmot),
		
			4.3.2 Objednávka nad 10.000,- Kč - zdarma (netýká se interiérových dveří a nivelačních
		
			hmot),
		
			4.3.3 Osobní odběr – zdarma,
		
			4.3.4 Cena dopravného interiérových dveří a obložkových zárubní Vám bude na základě
		
			dotazu sdělena našimi pracovníky,
		
			4.3.5 Cena dopravného nivelačních hmot bude kalkulována dle hmotnosti a vzdálenosti.
		
			Pro informaci ceny dopravného nás prosím kontaktujte emailem
		
			info@kvalitnepodlahy.cz.
		
			4.4 Platba kupní ceny za zboží a ceny služeb uvedených výše může být kupujícím provedena
		
			následujícími způsoby:
		
			4.4.1 platba v hotovosti při osobním odběru – zdarma,
		
			4.4.2 platba předem převodem na účet č. 5218183359/0800 pod variabilním symbolem uvedeným
		
			v objednávce – zdarma,
		
			4.4.3 platba v hotovosti na dobírku v místě určené kupujícím v objednávce – a to za příplatek
		
			(částku) za toto službu ve výši 65,- Kč.
		
			4.5 Zboží na Slovensko je odesíláno společností DHL, případně Toptrans. Cena dopravného Vám
		
			bude našimi pracovníky vypočtena dle aktuálního ceníku přepravce, hmotnosti zásilky a adresy
		
			doručení. Po uskutečnění objednávky Vás budeme o ceně dopravného informovat. Pro stanovení
		
			ceny před uskutečněním objednávky nás prosím kontaktujte na email info@kvalitnepodlahy.cz.
		
			Platba bankovním převodem před odesláním zboží je v tomto případě zdarma. Platba dobírkou je
		
			v tomto případě zpoplatněna příplatkem (částkou) za tuto službu ve výši 400,- Kč.
		
			4.6 Objednané zboží se expeduje dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího
		
			v co nejkratší době, obvykle do pěti (5) pracovních dnů od potvrzení objednávky. Balíkové
		
			( kusové) zboží s označením dostupnosti ‚skladem‘ je odesíláno zpravidla do 2-3 pracovních
		
			dnů, řezové zboží (PVC/koberce) odesíláme zpravidla do 4-5 pracovních dnů, ostatní zboží je
		
			odesíláno dle dostupnosti uvedené v kartě zboží.
		
			4.7 Objednané zboží je expedováno každý týden od pondělí do pátku vyjma dnů pracovního
		
			klidu.
		
			4.8 Při platbě předem převodem na účet se zboží expeduje až po připsání platby na účet
		
			prodávajícího.
		
			4.9 Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené
		
			s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí
		
			se kupní cenou i náklady spojené s balením a dodáním zboží.
		
			4.10 Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno
		
			ustanovení čl. 4.5 a/nebo 4.12 OP ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
		
			4.11 U některého specifického druhu zboží, zejména u zboží upraveného podle přání kupujícího
		
			nebo pro jeho osobu nebo u zboží, které je dodáváno pouze na objednávku, je prodávající
		
			oprávněn požadovat úhradu až 100 % z kupní ceny a z ceny služeb výše uvedených předem, a
		
			to bankovním převodem dle bodu 4.4.2.
		
			4.12 V případě platby v hotovosti na dobírku nebo při osobní odběru je kupní cena splatná při
		
			převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření
		
			kupní smlouvy. Nebude-li do této doby kupní cena uhrazena, je kupní smlouva uplynutím
		
			doby splatnosti automaticky zrušena.
		
			4.13 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit kupní cenu zboží společně
		
			s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek
		
			kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet
		
			prodávajícího.
		
			4.14 Ke každé dodávce zboží je přiložen daňový doklad, který slouží současně jako dodací list.
		
			4.15 Vyexpedování (odeslání) zásilky je kupujícímu standardně oznamované elektronickou poštou
		
			nebo prostřednictvím textové zprávy na elektronickou adresu nebo telefonní číslo uvedené
		
			kupujícím v objednávce.
		
			4.16 Kupující se zavazuje, že po přijetí oznámení o odeslání objednávky, případně po zanechání
		
			zprávy o možnosti převzít si zásilku dopravcem, převezme zboží od dopravce neprodleně a v
		
			co nejkratším čase, aby nedošlo k poškození, případně znehodnocení zboží.
		
			4.17 V případě, že kupující nepřevezme zboží neprodleně, co je mu to umožněno, přechází
		
			nebezpečí hrozící z důvodu poškození zásilky (zboží) nepřevzetím této zásilky včas, na
		
			kupujícího.
		
			4.18 Z důvodu řádného uplatnění a vyřízení reklamace přepravy prodávajícím u přepravní
		
			společnosti je zapotřebí, aby kupující již při převzetí zásilky, ještě za přítomnosti řidiče
		
			dopravce, zkontroloval zachování a nepoškozenost obalu zásilky a v případě zjištění
		
			poškození obalu zásilky, již při předání zásilky (zboží), sepsal s řidičem dopravce protokol o
		
			poškození, zásilku nepřevzal a ještě téhož dne informoval prodávajícího a sdělil mu, z jakého
		
			důvodu zasílanou zásilku (zboží) nepřevzal. Prodávající následně zvolí odpovídající postup a
		
			vyvine veškeré úsilí k včasnému doručení nové zásilky. Pokud kupující zjistí, že obsah
		
			zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, je důvodu řádného uplatnění a vyřízení
		
			reklamace přepravy prodávajícím u přepravní společnosti zapotřebí, aby kupující informoval
		
			prodávajícího neprodleně emailem s přiložením odpovídajících fotografií nejpozději do 2
		
			pracovních dnů ode dne doručení zásilky. V uvedeném případě a z uvedených důvodů nechť
		
			kupující zašle prodávajícímu následující dokumenty a fotografie:
		
			- informace o objednávce – číslo objednávky nebo číslo daňového dokladu/faktury;
		
			- kopii dokladu o převzetí zboží příjemcem / přepravní list;
		
			- fotografie:
		
			- celkové zobrazení obalu zásilky;
		
			- celkové zobrazení poškozené části obalu zásilky;
		
			- celkové zobrazení přepravního štítku zásilky;
		
			- manipulační značky;
		
			- výplně a umístění zboží v balení (kartony, folie, vzduchová výplň, paleta, ochranné
		
			rohy, ….);
		
			- celkové zobrazení poškozeného zboží.
		
			Dle požadavku přepravní společnosti, nechť jsou fotografie v kvalitě alespoň px a ve
		
			formátu .jpg nebo .img.
		
			4.19 Kontrolu kvality a kvantity dodaného zboží je kupující povinen provést s nejvyšší možnou
		
			opatrností tak, aby nedošlo k poškození či ztrátě zboží.
		
			4.20 Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím
		
			v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
		
			4.21 Kupující je seznámen s tím, že v případě, že bezdůvodně odmítne zboží od dopravce převzít,
		
			tj. neoznámí včas a řádným způsobem, že si zásilku nemůže převzít, nebo v případě, pokud je
		
			z důvodů na straně kupujícího nutno zásilku doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než
		
			bylo uvedeno v objednávce, je prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladů
		
			vynaložených na opakované odeslání zboží kupujícímu. Tyto náklady je povinen
		
			prodávajícímu uhradit na základě faktury vystavené prodávajícím a doručené kupujícímu na
		
			jeho adresu nebo emailem. Kupující je tuto fakturu povinen uhradit neprodleně po jejím
		
			doručení, případně ve splatnosti na faktuře uvedené. Toto ustanovení neplatí v případě, že
		
			kupující včas (alespoň jeden den předem) před expedicí zásilky toto oznámil prodávajícímu a
		
			prodávající doručení oznámení kupujícímu potvrdil. S tímto kupující souhlasí a výslovně
		
			potvrzuje, že nejde o překvapivé ujednání.
		
			4.22 Nepřevezme-li si kupující zboží, a to se po neúspěšném doručení vrátí zpět prodávajícímu,
		
			kupní smlouva zaniká. V takovém případě jsou obě smluvní strany povinny vrátit si vše, co od
		
			druhé strany obdržely. Prodávajícímu vzniká nárok na náhradu nákladů spojených
		
			s neúspěšným doručením zboží kupujícímu. Prodávající je oprávněn v takovém případě výši
		
			vzniklých nákladů započíst na kupní cenu, byla-li kupujícím uhrazena. S tímto kupující
		
			souhlasí a výslovně potvrzuje, že nejde o překvapivé ujednání.
		
			4.23 Objednané zboží je možné vyzvednout osobně po potvrzení objednávky ve výdejním skladu v
		
			areálu Osmek, Za Mlýnem 2945/56, 750 02 Přerov po předchozí domluvě. Termín a čas
		
			vyzvednutí bude s kupujícím dohodnut telefonicky nebo emailem.
		
			4.24 V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese
		
			kupující případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
		
			4.25 Kupující se zavazuje, že neprodleně po přijetí zboží si podrobně přečte přiložený návod,
		
			pokud je přiložen, a bude se jím řídit.
		
			4.26 Ceny, skladovou dostupnost a produkty uvedené v internetovém obchodě
		
			www.kvalitnepodlahy.cz nelze vztahovat na ceny, skladovou dostupnost a produkty v kamenné
		
			prodejně prodávajícího.
		
			 
		
			Čl. 5. Nabytí vlastnického práva a nebezpečí škody
		
			5.1 Kupující nabývá vlastnického práva k zakoupenému zboží až úplným zaplacením kupní ceny
		
			za toto zboží.
		
			5.2 Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího převzetím zboží, případně okamžikem, kdy
		
			mu prodávající umožnil se zbožím nakládat.
		
			 
		
			Čl. 6. Práva a povinnosti při vadném plnění
		
			6.1 Kupující, který není spotřebitelem, má při vadném plnění následující práva a povinnosti:
		
			6.1.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
		
			obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 a § 2099
		
			až 2117 občanského zákoníku).
		
			6.1.2 Prodávající odevzdá kupujícímu zboží v ujednaném množství, jakosti a provedení.
		
			Není-li jakost a provedení ujednáno, plní prodávající v jakosti a provedení vhodné pro
		
			účel patrný ze smlouvy, jinak pro účel obvyklý.
		
			6.1.3 Nemá-li zboží vlastnosti uvedené v bodě 6.1.2, má vadu. Za vadu se považuje i plnění
		
			jiného zboží.
		
			6.1.4 Plyne-li z prohlášení prodávajícího nebo z dokladu o dodání, že prodávající dodal
		
			menší množství zboží, nevztahuje se na chybějící zboží ujednání o vadách zboží a
		
			prodávající toto chybějící zboží doplní, nebo poskytne přiměřenou slevu z kupní ceny.
		
			6.1.5 Právo kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má zboží při přechodu
		
			nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Právo kupujícího založí i
		
			později vzniklá vada, kterou způsobí prodávající porušením své povinnosti.
		
			6.1.6 Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením
		
			obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy nebo při převzetí zboží, ledaže jej
		
			prodávající výslovně ujistil, že je zboží bez vad nebo vadu lstivě zastřel.
		
			6.1.7 Kupující zboží prohlédne co nejdříve od přechodu nebezpečí škody na zboží a
		
			přesvědčí se o jeho vlastnostech a množství, v případě odeslání zboží se tímto
		
			okamžikem rozumí převzetí zboží kupujícím od dopravce.
		
			6.1.8 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo:
		
			6.1.8.1 na odstranění vady dodáním nového zboží bez vady nebo dodáním
		
			chybějícího zboží,
		
			6.1.8.2 na odstranění vady opravou zboží,
		
			6.1.8.3 na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
		
			6.1.8.4 odstoupit od smlouvy.
		
			Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo
		
			bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu již není kupující
		
			bez souhlasu prodávajícího oprávněn změnit, což neplatí v případě, kdy žádá opravu
		
			neopravitelné vady. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě, či oznámí-li
		
			kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady
		
			přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si
		
			kupující své právo včas má práva podle bodu 6.1.9.
		
			6.1.9 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění
		
			vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
		
			6.1.10 Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny, nebo neodstoupí od smlouvy,
		
			může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může
		
			prodávající odstranit dle své volby opravou zboží nebo dodáním nového zboží,
		
			přičemž tato volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.
		
			6.1.11 Neodstraní-li prodávající vadu zboží včas nebo vadu zboží odmítne odstranit, může
		
			kupující požadovat slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou
		
			volbu již nemůže bez souhlasu prodávajícího změnit.
		
			6.1.12 Při dodání nového zboží vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady (prodávajícího)
		
			zboží původně dodané.
		
			6.1.13 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůželi
		
			vrátit zboží v takovém stavu, v jakém ho obdržel. To neplatí v případech
		
			stanovených občanským zákoníkem.
		
			6.1.14 Neoznámí-li kupující vadu zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
		
			6.1.15 Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího osobně nebo písemně na
		
			adrese provozovny prodávajícího: Podlahy a Interiéry, Svornosti 3171/10a, 750 02
		
			Přerov, případně emailem.
		
			6.1.16 Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné
		
			prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li
		
			se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté,
		
			co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po
		
			odevzdání zboží. K účinkům podle předchozí věty soud přihlédne jen k námitce
		
			prodávajícího, že vada nebyla včas oznámena. Prodávající však nemá právo na
		
			námitku, je-li vada důsledkem skutečnosti, o které prodávající v době odevzdání věci
		
			věděl nebo musel vědět.
		
			6.2 Kupující, který je spotřebitelem má při vadném plnění následující práva a povinnosti (článek
		
			6.2 se užije výlučně v případě, pokud je kupující spotřebitelem):
		
			6.2.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými
		
			obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099
		
			až 2117 a § 2161 až 2174b s výjimkou ustanovení § 1923, 2106 a 2107 občanského
		
			zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
		
			předpisů).
		
			6.2.2 Kupující, který je spotřebitelem, má práva a povinnosti z vadného plnění uvedená v
		
			článku 6.1 OP pouze v případě, že nejsou v rozporu s ustanoveními článku 6.2 nebo
		
			obecně závaznými prácními předpisy, zejména se tedy ve vztahu ke spotřebiteli neužijí
		
			ustanovení 6.1.1, 6.1.4, 6.1.8 až 6.1.11, 6.1.14 až 6.1.16. Kupující, který je spotřebitel
		
			má dále níže uvedená, práva a povinnosti z vadného plnění.
		
			6.2.3 Prodávající odpovídá spotřebiteli, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména
		
			prodávající odpovídá spotřebiteli, že v době, kdy zboží převzal,
		
			6.2.3.1 odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti,
		
			kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,,
		
			6.2.3.2 je vhodné k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající
		
			souhlasil,
		
			6.2.3.3 je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu
		
			k montáži nebo instalaci,
		
			6.2.3.4 je vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s
		
			ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo
		
			kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
		
			6.2.3.5 zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti,
		
			kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož
		
			druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná
		
			prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním
		
			řetězci, zejména reklamou nebo označením (Prodávající není vázán veřejným
		
			prohlášením podle tohoto bodu, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že
		
			bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem,
		
			jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv),
		
			6.2.3.6 je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných
		
			pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat a
		
			6.2.3.7 zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které
		
			prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.
		
			6.2.4 Body 6.2.3.4 až 6.2.3.6 se nepoužijí v případě, že prodávající kupujícího před
		
			uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím
		
			při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.
		
			6.2.5 Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo
		
			instalací, která byla podle smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho
		
			odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím
		
			a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo
		
			poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc
		
			s digitálními vlastnostmi.
		
			6.2.6 Jakmile kupující zjistí vadu, vytkne ji bez zbytečného odkladu prodávajícímu a zboží
		
			prodávajícímu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně
		
			naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. Jedná-li se o předmět podléhající rychlé
		
			zkáze, může jej kupující po upozornění prodávajícího bez prodlení prodat. Vytkl-li
		
			kupující prodávajícímu vadu oprávněně, neběží lhůta pro vytknutí vady po dobu, po
		
			kterou kupující nemůže vadné zboží užívat.
		
			6.2.7 Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná
		
			již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu,
		
			po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
		
			6.2.8 Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.
		
			Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po
		
			dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat. Soud právo z vady přizná i v případě, že
		
			nebyla vytknuta bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl kupující při dostatečné péči
		
			zjistit. Při koupi použitého zboží je doba uvedené v první větě tohoto ustanovení
		
			zkrácena na dobu jednoho roku.
		
			6.2.9 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil. Vadou věci
		
			není opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci
		
			opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání.
		
			6.2.10 Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může
		
			požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob
		
			odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný;
		
			to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez
		
			vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro
		
			kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo
		
			nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc
		
			měla bez vady.
		
			6.2.11 Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu
		
			nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující
		
			věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžadujeli
		
			to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci
		
			předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž
		
			opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
		
			6.2.12 Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
		
			6.2.12.1 Prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 6.2.10
		
			OP,
		
			6.2.12.2 se vada projeví opakovaně,
		
			6.2.12.3 je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
		
			6.2.12.4 je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude
		
			odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
		
			6.2.13 Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu
		
			čl. 6.2.12 OP). Má se za to, že vada věci není nevýznamná (ustanovení § 2110 a 2111
		
			občanského zákoníku se neužijí).
		
			6.2.14 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez
		
			zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
		
			6.2.15 Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě
		
			určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším,
		
			kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
		
			6.2.16 S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající
		
			povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s
		
			ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve
		
			svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné
		
			potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím
		
			obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje
		
			kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se
		
			vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
		
			6.2.17 Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být
		
			informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud
		
			se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku
		
			poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném
		
			nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době
		
			s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu,
		
			pro nějž je kupující požadoval.
		
			6.2.18 Po marném uplynutí lhůty podle čl. 6.2.15 OP může kupující od kupní smlouvy
		
			odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
		
			6.2.19 Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení
		
			reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně
		
			písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby
		
			určené k provedení opravy.
		
			6.2.20 Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého byla zboží koupeno. Je-li však k opravě
		
			určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro spotřebitele bližším,
		
			spotřebitel vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
		
			6.2.21 Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně
		
			na adrese Podlahy a Interiéry, Svornosti 3171/10a, 750 02 Přerov, telefonicky na čísle
		
			608 860 264 či elektronickou poštou na emailové adrese info@kvalitnepodlahy.cz.
		
			6.2.22 Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při
		
			uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho
		
			měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud
		
			prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
		
			 
		
			Čl. 7. Reklamační postup
		
			7.1 Odpovědnost za vady zboží se nevztahuje na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým
		
			užíváním, nevhodným ošetřením, vlivem povětrnostních podmínek, způsobí-li vadu kupující
		
			či jiná osoba, neodbornou manipulací nebo péčí, úmyslným poškozením nebo na závady, na
		
			které byl kupující upozorněn předem.
		
			7.2 U zboží prodávaného za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána
		
			nižší cena.
		
			7.3 Reklamací se rozumí uplatnění (vytknutí, oznámení) vad zboží u prodávajícího a jeho
		
			následné vyřízení prodávajícím. Reklamovaným zbožím se rozumí zboží zakoupené
		
			kupujícím, u kterého byla u prodávajícího uplatněna vada.
		
			7.4 Reklamace musí být kupujícím uplatněna bez zbytečného odkladu po jejím zjištění.
		
			7.5 Reklamaci lze uplatnit zasláním písemné reklamace na adresu provozovny prodávajícího:
		
			Podlahy a Interiéry, Svornosti 3171/10a, 750 02 Přerov.
		
			7.6 Reklamaci lze uplatnit prostřednictvím e-mailu, který kupující zašle na emailovou adresu
		
			info@kvalitnepodlahy.cz.
		
			7.7 Reklamaci lze uplatnit osobně na adrese provozovny prodávajícího: Podlahy a Interiéry,
		
			Svornosti 3171/10a, 750 02 Přerov.
		
			7.8 Spotřebitel je oprávněn provést reklamaci i jakýmkoli jiným způsobem, např. telefonicky.
		
			7.9 Kupující je povinen v rámci reklamace uvést své kontaktní údaje, zejména jméno a příjmení,
		
			adresu, telefonický a emailový kontakt.
		
			7.10 V případě, že kupující požaduje zasílání informací o reklamaci na jinou adresu, musí tuto
		
			skutečnost uvést v oznámení o reklamaci.
		
			7.11 Prodávající neodpovídá za nedoručení emailové zprávy do schránky prodávajícího, případně
		
			za ztrátu reklamace prostřednictvím pošty, tj. nedoručení poštovní zásilky.
		
			7.12 Příjem reklamace prodávající potvrdí písemně, zpravidla formou e-mailu.
		
			7.13 Kupující je v reklamaci povinen popsat závady na zboží.
		
			7.14 Prodávající neodpovídá mj. za ty vady zboží, které byly způsobeny neodbornou manipulací či
		
			činnostmi v rozporu s návodem, pokud byl ke zboží přibalen.
		
			7.15 Kupující zašle poštovní zásilkou, nebo osobně dopraví reklamované zboží, spolu s kopií
		
			dokladu o zaplacení, na adresu provozovny prodávajícího: Podlahy a Interiéry, Svornosti
		
			3171/10a, 750 02 Přerov, a to po předchozím oznámení reklamace, případně oznámení
		
			reklamace provede společně s dodáním reklamovaného zboží.
		
			7.16 Zboží není kupující oprávněn poslat prodávajícímu zpět na dobírku, takové zboží nebude
		
			prodávajícím převzato.
		
			7.17 Reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů.
		
			7.18 Běh lhůty pro vyřízení reklamace je pozastaven v případě, že prodávající neobdržel veškeré
		
			podklady potřebné pro vyřízení reklamace. Toto ustanovení se neaplikuje, pokud je kupujícím
		
			spotřebitel.
		
			7.19 Prodávající je povinen si vyžádat doplnění podkladů potřebných pro vyřízení reklamace od
		
			kupujícího bez zbytečného odkladu poté, co se o této skutečnosti dozví.
		
			7.20 Lhůta pro vyřízení reklamace je od vyžádání podkladů pozastavena až do jejich dodání. Toto
		
			ustanovení se neaplikuje, pokud je kupujícím spotřebitel.
		
			7.21 Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze aplikovat jakákoli ustanovení právních
		
			předpisů či těchto OP týkající se práv z vadného plnění kupní smlouvy ani práv spotřebitele.
		
			Takovéto plnění se řídí podle ustanovení občanského zákoníku o darovací smlouvě.
		
			 
		
			Čl. 8. Poučení kupujícího – spotřebitele a odstoupení od smlouvy
		
			8.1 Článek 8 se užije pouze v případě, pokud je kupující spotřebitelem. Kupující, který je
		
			spotřebitelem, odesláním objednávky prohlašuje, že se již před uzavřením smlouvy v
		
			internetovém obchodě v OP seznámil s veškerými údaji, které mu je prodávající na základě
		
			občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele povinen sdělit.
		
			8.2 Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné
		
			odstoupit od kupní smlouvy, jejímž předmětem je:
		
			8.2.1 zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním
		
			potřebám,
		
			8.2.2 zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží,
		
			které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
		
			8.2.3 zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických
		
			důvodů není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil, a
		
			8.2.4 zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu v zapečetěném obalu,
		
			pokud jej kupující porušil.
		
			8.3 Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 8.2 OP či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy
		
			odstoupit, má kupující, který je spotřebitelem v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1
		
			a odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů
		
			ode dne, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží,
		
			nebo:
		
			8.3.1 poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží,
		
			které jsou dodávány samostatně,
		
			8.3.2 poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí,
		
			nebo
		
			8.3.3 první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží
		
			po ujednanou dobu.
		
			8.4 Spotřebitel může odstoupit od smlouvy jakýmkoli jednoznačným prohlášením učiněným vůči
		
			prodávajícímu. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno (sděleno) ve
		
			lhůtě uvedené v čl. 8.3 OP. Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový
		
			formulář poskytovaný prodávajícím uvedený v čl. 11 OP. Odstoupení od kupní smlouvy může
		
			kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické
		
			pošty prodávajícího.
		
			8.5 Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy podle předcházejícího bodu, je prodávajícímu povinen
		
			vrátit též všechny dárky a jiné výhody, které od prodávajícího v rámci objednávky obdržel
		
			zdarma, protože odstoupením od smlouvy podle článku 8 OP odstupuje spotřebitel rovněž od
		
			darovací smlouvy na dárek či jinou výhodu. V opačném případě, tedy pokud spotřebitel tento
		
			dárek či jinou výhodu poskytnutou mu prodávajícím nevrátí, je prodávající oprávněn započíst
		
			si na kupní cenu, kterou bude spotřebiteli vracet hodnotu dárku či jiné výhody.
		
			8.6 Odstoupení od smlouvy je účinné doručením prodávajícímu.
		
			8.7 V odstoupení od smlouvy kupující uvede, že odstupuje od smlouvy, uvede číslo objednávky,
		
			datum nákupu a číslo účtu pro vrácení peněžitých prostředků.
		
			8.8 V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující
		
			zašle nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů
		
			od odstoupení od smlouvy, ledaže mu prodávající nabídl, že si zboží sám vyzvedne. Lhůta
		
			podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží před jejím uplynutím.
		
			Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží
		
			prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou
		
			poštovní cestou..
		
			8.9 Kupující není oprávněn zboží zaslat prodávajícímu na dobírku, prodávající takto zaslané
		
			zboží nepřevezme.
		
			8.10 Kupující je povinen zboží zaslat prodávajícímu ve vhodném obalu k přepravě tak,
		
			aby při přepravě nedošlo k poškození zboží. V případě, že jednáním kupujícího vznikne
		
			prodávajícímu škoda, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména v případě neúplnosti
		
			zboží, poškození zboží apod.). Prodávající neodpovídá za případnou ztrátu nebo poškození
		
			zboží během přepravy.
		
			8.11 Prodávající je povinen vrátit kupujícímu kupní cenu, kterou od něj obdržel a náklady na
		
			dodání zboží, Pokud je hradil. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání
		
			zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši
		
			odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží..
		
			8.12 V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 8.3 OP vrátí prodávající peněžní prostředky
		
			přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím,
		
			a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž
		
			oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným
		
			způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady.
		
			Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní
		
			prostředky kupujícímu dříve, než prodávající obdrží zboží, nebo než mu kupující prokáže, že
		
			zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve..
		
			8.13 Spotřebitel odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku
		
			nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a
		
			funkčností zboží. Vrátí-li kupující po odstoupení od smlouvy zboží poškozené, nebo
		
			s hodnotou jinak sníženou v důsledku nakládání se zbožím jinak, než je nutné pro prohlídku
		
			zboží, odpovídá prodávajícímu za takto sníženou hodnotu. Rozdíl mezi kupní cenou zboží a
		
			sníženou hodnotou zboží je kupující povinen prodávajícímu uhradit, případně pokud ještě
		
			nebyla kupní cena kupujícímu prodávajícím vrácena, je prodávající oprávněn si rozdíl mezi
		
			kupní cenou zboží a sníženou hodnotou zboží jednostranně započíst na částku, kterou bude
		
			vracet kupujícímu. S tímto kupující souhlasí a výslovně potvrzuje, že nejde o překvapivé
		
			ujednání.
		
			8.14 V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku
		
			právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy
		
			odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající
		
			kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
		
			 
		
			Čl. 9. Ochrana osobních údajů
		
			9.1 Informace o zpracování osobních údajů nalezne kupující v samostatném dokumentu na
		
			https://www.kvalitnepodlahy.cz/ pod názvem „Zpracování osobních údajů“.
		
			 
		
			Čl. 10. Ostatní ujednání
		
			10.1 Vyřizování stížností kupujících zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy
		
			info@kvalitnepodlahy.cz. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na
		
			elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou prodávajícím
		
			stanovena.
		
			10.2 Tyto OP platí ve znění uvedeném na internetových stránkách prodávajícího, v den uzavření
		
			kupní smlouvy. Objednávka je po svém potvrzení prodávajícím jako uzavřená smlouva mezi
		
			kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění.
		
			10.3 Momentem uzavření kupní smlouvy kupující přijímá veškerá ustanovení OP ve znění platném
		
			v den akceptace objednávky prodávajícím včetně ceny objednaného zboží uvedené v
		
			potvrzené objednávce, nebylo-li v konkrétním případě prokazatelně dohodnuto jinak.
		
			10.4 Náklady na uplatnění práv, plynoucích ze závazkového právního vztahu, založeného kupní
		
			smlouvou mezi kupujícím a prodávajícím, nese každá ze smluvních stran v plném rozsahu
		
			sama.
		
			10.5 Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího postoupit svou pohledávku vůči
		
			prodávajícímu vyplývající z této smlouvy na třetí osobu.
		
			10.6 Veškeré informace publikované v internetovém obchodě www.kvalitnepodlahy.cz jsou
		
			chráněny autorským zákonem a jakákoli jeho část nesmí být kopírována a zpřístupněna
		
			dalším osobám bez předchozího písemného souhlasu prodávajícího.
		
			10.7 Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu
		
			ustanovení § 1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
		
			10.8 K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní
		
			inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa:
		
			https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese
		
			http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a
		
			kupujícím z kupní smlouvy.
		
			10.9 Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha
		
			2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
		
			Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení
		
			spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES
		
			(nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
		
			10.10Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je
		
			oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu
		
			provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany
		
			osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce
		
			vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a
		
			zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
		
			10.11Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2
		
			občanského zákoníku.
		
			10.12Ustanovení těchto OP, která by byla v rozporu s právy spotřebitele, se v právních vztazích,
		
			jejímž účastníkem by byl na straně kupujícího spotřebitel, neužijí. Ustanovení těchto OP,
		
			která by byla v rozporu s kogentními ustanoveními obecně závazných právních předpisů se
		
			neužijí a namísto nich se užije právní úprava obecně závazných právních předpisů.
		
			10.13Tyto OP nabývají platnosti a účinnosti dnem 16.02.2024.
		
			Čl. 11. Formulář pro spotřebitele k odstoupení od smlouvy dle čl. 8
		
			Odstoupení od smlouvy
		
			Adresát:
		
			NAVA INTERIER s.r.o., se sídlem podnikání 783 57, Suchonice č.p.
		
			78
		
			Tímto odstupujeme od smlouvy č. ............................................, ze
		
			dne ........................................, z důvodu:
		
			................................................................................................................................................
		
			........................................................................................................................................................
		
			..........
		
			........................................................................................................................................................
		
			..........
		
			........................................................................................................................................................
		
			..........
		
			........................................................................................................................................................
		
			..........
		
			Datum objednání/
		
			obdržení zboží:
		
			Jméno a příjmení
		
			spotřebitele:
		
			Adresa spotřebitele:
		
			Podpis spotřebitele:
		
			Datum: